PRIVACY POLICY

Următoarele informații sunt concepute pentru a vă informa despre procesarea datelor dumneavoastră personale și drepturile dumneavoastră în legătură cu această procesare, conform:

LEGEA nr. 133

din 08-07-2011

privind protecția datelor personale

Publicată: 10-14-2011 în Monitorul Oficial nr. 170-175 art. 492

MODIFICAT

LP155 din 15.07.22, MO246-250/08.05.22 art.474; în vigoare de la 09.05.22

INFORMAȚII GENERALE

Noi, SC Inamstro SRL („Compania”), acționăm ca operator de date în conformitate cu GDPR.

Ca operator, ne angajăm să protejăm și să respectăm confidențialitatea dumneavoastră și să tratăm datele personale confidențial, în conformitate cu legislația privind protecția datelor.

Acest document descrie tipurile de informații pe care le putem colecta de la dumneavoastră sau pe care ni le puteți furniza atunci când vizitați site-ul nostru (inamstro.md) și practicile noastre pentru colectarea, utilizarea, întreținerea, protejarea și divulgarea acestor informații.

Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu practicile descrise în această politică. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, alegerea dumneavoastră este să nu utilizați site-ul nostru.

SCOPUL PROCESĂRII ȘI CATEGORIILE DE DATE PROCESATE:

În acest context, scopurile pentru care SC Inamstro SRL procesează datele personale sunt următoarele:

Prestarea serviciilor de consultanță
Administrarea contractelor de serviciu pe baza unui contract
Asigurarea soluțiilor integrate de marketing și promovare pentru serviciile oferite
Îmbunătățirea serviciilor oferite prin intermediul site-ului nostru

Pentru îndeplinirea scopurilor vizate, compania noastră procesează datele personale în următoarele operațiuni:

  • Pregătirea documentelor necesare pentru contractele de servicii în toate etapele: ofertare, negociere, încheiere
  • Transmiterea periodică de informații și oferte comerciale prin newsletter/mail direct
  • Includerea în baza de date a companiei (CRM)
  • Elaborarea contractelor de muncă și a altor documente pentru propriii angajați sau pentru angajarea în cadrul companiei noastre
  • Identificarea precisă a dumneavoastră atunci când doriți să realizați o colaborare sau o tranzacție comercială (prin solicitarea documentului de identitate)
  • Furnizarea informațiilor despre evenimentele companiei
  • Participarea la sondaje de opinie privind ofertele și serviciile Companiei referitoare la satisfacția clienților
  • Îmbunătățirea serviciilor oferite prin site-ul nostru prin colectarea feedback-ului și a altor date relevante.

BAZA LEGALĂ PENTRU PROCESARE:

Baza legală pentru colectarea și procesarea datelor dumneavoastră pentru fiecare scop menționat include:

  • Îndeplinirea unui contract din care faceți parte sau pentru a lua măsuri la solicitarea dumneavoastră înainte de încheierea unui contract;
  • Interesele legitime ale companiei, cum ar fi prevenirea fraudei, asigurarea securității serviciilor noastre, marketing direct și îmbunătățirea serviciilor noastre. Ori de câte ori ne bazăm pe această bază legală pentru a procesa datele dumneavoastră, ne asigurăm că aceste interese nu încalcă drepturile și libertățile fundamentale ale dumneavoastră;
  • Conformitatea cu o obligație legală căreia îi suntem supuși, cum ar fi obligațiile contabile și fiscale;
  • Consimțământul dumneavoastră, acolo unde este necesar.

De asemenea, colectăm datele personale ale dumneavoastră atunci când, de exemplu:

  • Achiziționați sau utilizați serviciile noastre;
  • Vă înregistrați pentru un serviciu anume;
  • Vă abonați la newsletter-uri sau la alte servicii pe care le oferim;
  • Ne contactați prin diverse canale sau solicitați informații despre un serviciu;
  • Vizitați sau navigați pe site-ul nostru sau pe alte site-uri ale SC Inamstro SRL;
  • Ați permis altor companii, cum ar fi partenerii noștri de afaceri sau furnizorii terți, să partajeze informații cu noi.

În plus, colectăm informații de la anumite organizații, dacă este aplicabil și în măsura în care avem motive legale pentru a face acest lucru. Acestea pot include agenții de prevenire a fraudelor, agenții de verificare, agenții de facturare și furnizorii de servicii contractați.

Folosim cookie-uri (fișiere text mici stocate în browserul dumneavoastră) și alte tehnici, cum ar fi web beacons (imagini transparente mici utilizate pentru a urmări mișcările dumneavoastră pe site-ul nostru). Pentru mai multe informații despre acestea și cum să optați pentru neutilizarea lor, vă rugăm să consultați secțiunea Cookie de pe site-ul nostru la contact@inamstro.md.

CATEGORII DE DESTINATARI CĂRORA LE POT FI DIVULGATE DATELE PERSONALE COLECTATE:

Pentru a îndeplini scopurile menționate mai sus, este posibil să împărtășim datele dumneavoastră personale cu următoarele categorii de entități:

  • Furnizori (proprietari de imobile) direct sau indirect implicați în oferirea serviciilor imobiliare;
  • Autorități statale (inclusiv autorități fiscale);
  • Contabili, auditori, experți judiciari, avocați sau alți consilieri externi ai Companiei sau către terțe părți care furnizează produse și servicii Companiei (cum ar fi furnizorii de servicii de securitate, consultanți IT, consultanți financiari);
  • Furnizorii Companiei implicați direct sau indirect în procesul de marketing și promovare.

DURATA PĂSTRĂRII

Datele dumneavoastră personale vor fi păstrate de Companie pentru o perioadă care nu depășește durata necesară pentru îndeplinirea scopurilor descrise mai sus și/sau pentru orice altă durată necesară în conformitate cu obligațiile legale aplicabile Companiei. Aceasta este determinată pe baza următoarelor criterii:

  • Când achiziționați drepturi de proprietate prin intermediul companiei noastre, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata relației contractuale;
  • Dacă participați la o ofertă promoțională, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata ofertei promoționale;
  • Dacă ne contactați pentru un serviciu, păstrăm datele dumneavoastră personale pentru timpul necesar pentru a procesa solicitarea dumneavoastră, dar nu mai mult de 10 ani de la ultima corespondență trimisă, pentru a respecta prevederile fiscale;
  • Dacă vă înregistrați pe site-ul nostru, păstrăm datele dumneavoastră personale până când solicitați ștergerea acestora sau după o perioadă de inactivitate (fără interacțiune activă cu mărcile noastre). În acest sens, menționăm că datele procesate în acest scop vor fi șterse la 5 ani după ultima interacțiune;
  • Dacă ați consimțit la marketing, păstrăm datele dumneavoastră personale până când vă dezabonați sau solicitați ștergerea acestora sau după o perioadă de inactivitate (fără interacțiune activă cu mărcile noastre) definită în conformitate cu reglementările locale. În acest sens, menționăm că datele stocate în bazele noastre de date în scopul comunicărilor de marketing direct sunt șterse din evidențele acestor baze de date la 10 ani după ultima interacțiune.

DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

Regulamentul acordă persoanelor ale căror date personale sunt procesate o serie de drepturi. Astfel, aveți următoarele drepturi:

Dreptul de a retrage consimțământul în orice moment pentru a opri procesarea datelor bazată pe consimțământul dumneavoastră. Retragerea nu va afecta legalitatea procesării bazate pe consimțământul acordat înainte de retragerea acestuia.
Dreptul de acces – puteți obține confirmare de la noi dacă se procesează sau nu date personale care vă privesc, și în caz afirmativ, puteți accesa aceste date și informații despre cum sunt procesate aceste date.
Dreptul la portabilitatea datelor – puteți primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și lizibil de mașină, și aveți dreptul de a avea aceste date transmise direct altui operator, dacă este fezabil tehnic.
Dreptul de a obiecta – puteți să vă opuneți procesării datelor personale când procesarea este necesară pentru executarea unei sarcini care servește un interes public sau când considera un interes legitim al operatorului. Când procesarea datelor personale are ca scop marketingul direct sau procesarea bazată pe consimțământ, aveți dreptul de a vă opune procesării în orice moment.
Dreptul la rectificare – puteți solicita corectarea datelor personale incorecte. Rectificarea va fi comunicată fiecărui destinatar căruia i-au fost transmise datele.
Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor personale atunci când acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau procesate sau în alte situații specificate de regulament.
Dreptul de a restricționa procesarea – poate fi exercitat în anumite circumstanțe, cum ar fi atunci când contestați acuratețea datelor sau când procesarea este ilegală.

Pentru a exercita aceste drepturi, precum și pentru orice întrebări suplimentare referitoare la acest aviz sau în legătură cu utilizarea datelor personale de către Companie, vă rugăm să contactați ofițerul nostru pentru protecția datelor, folosind oricare dintre metodele de comunicare descrise mai jos.

Puteți să ne contactați la: contact@inamstro.md

Leave us your contact details
to be called back shortly

    By clicking the button, you agree to the terms for the processing of personal data.